Hvis du sidder i virksomhed, der arbejder med Microsofts produkter, så kender du måske allerede Dynamics 365. Men har du helt styr på, hvordan du udnytter softwaren på bedste måde, så du får mest ud af dine systemer?
Der er stor forskel på, hvilken løsning man bør vælge, da de ikke er skræddersyet på forhånd til hver enkelt virksomhed.
Dynamics 365
Der findes to forskellige typer af Dynamics 365 til firmaer. Den ene hedder Business Central – denne løsning henvender sig måske bedst til de små virksomheder, men samtidig kan det ligeledes håndtere virksomheder med op til 250 ansatte. Der er nemlig 2 versioner af Business Central.
Den anden type af Dynamics 365 er Finance and Operationes, Enterprise. Den henvender sig til større virksomheder og koncerner, da det er et meget stort ERP-system.
Det der gør denne version attraktiv er, at den også indeholder et CRM-system.
Få hjælp til at vælge den rigtige version her.
Ved at vælge den rette software til din virksomhed, kan du optimere mange facetter i din dagligdag. Netop ERP-systemer kan understøtte din virksomheds forretningsprocesser.
Dette kunne eksempelvis være elementer som økonomi, salg, lager, produktion og indkøb.
Det handler om behovsafdækning
Det kan være svært at finde rundt i alle de løsninger, der er tilgængelige på markedet. Hvordan kan disse løsninger være med til at forbedre arbejdsprocesser og optimere arbejdsgange.
Overvejer du at finde frem til et eventuelt nyt system, så er en af de første ting, du bør gøre, at finde ud af, hvad der ønskes af systemet.
Hvad har din virksomhed behov for, hvor stor en løsning skal der til før det er tilstrækkeligt.
Er du i tvivl om din virksomhed har valgt eller er ved at vælge de rette software-løsninger? Så kan du altid kontakt Elbek & Vejrup. De står klar til at supportere, rådgive og vejlede i eksempelvis Dynamics 365.