Integrering af din virksomheds filer igennem M-Files

0

Så snart papirarbejdet i en virksomhed når en bestemt størrelse, så kan det straks blive problematisk at holde styr på. Her kan der opstå et meget reelt behov for at holde styr på filerne, så alle medarbejdere kan finde dokumenterne og holde styr på dem, uden at det bliver en meget teknisk krævende opgave.

En integrering af din virksomheds filer kan være løsningen – og denne integrering kan finde sted igennem M-Files. Her har du at gøre med et integrerende system til dagligdagens arbejdsopgaver indenfor arkivering, genfinding og deling af filer.

Værdien af et integrerende system

Når vi benytter os af et integrerende system i vores daglige arbejde, så letter dette system arbejdsopgavernes byrde, når der krydses ind mellem medarbejdere. M-Files er særdeles brugbart, da det blandt andet kan benyttes med Microsoft Office, hvor det har en lang række af integrationer. Da Microsoft Office er en af de mest almindeligt brugte tekstredigeringsprogrammer, så vil dette helt sikkert være ideelt på din arbejdsplads.

Med brugen af M-Files bliver det aldrig længere et problem at skulle arbejde med de samme dokumenter på tværs af en virksomhed. Når dokumenterne ikke kun forfattes af en enkelt kollega, så kan alle sagtens byde ind med samarbejde på disse igennem M-Files.

Prøveperiode til din virksomhed

Det kan selvfølgelig være problematisk at skulle skifte over til et nyt system, hvilket er en nærmest eviggyldig sandhed. Derfor kan din virksomhed få lov at prøve kræfter med M-Files, før den reelle overgang reelt set finder sted. Der tilbydes prøveperioder på 30 dage, så din virksomhed kan prøve systemet over en længere periode, før beslutningen skal træffes.

Ethvert integrerende system kan gøre arbejdsopgaverne i dagligdagen utroligt meget lettere. Derfor bør du i høj grad overveje denne mulighed for din virksomhed – du kan med et snuptag gøre arbejdet lettere og mere effektivt for hele virksomheden.

Share.

About Author

Leave A Reply